Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Ευχολόγιο Αυτοκινητακι

Καλησπέρα σας!

Βρηκα ευκαιρία αυτες τις μερες μια που ειμαι σε κατ΄οικον περιορισμό, να σας δειξω καποια πραγματα που εχουν φτιαχτεί εδώ και καιρό. Λιγο μετά τη βαφτιση του Φανη μου (που και γι’ αυτην χρωσταω αναρτηση…) μου ζητηθηκε να φτιαξω ενα ευχολογιο αυτοκινητακι και μαλιστα beetle που τα αγαπω πολύ! Με τη βοηθεια της Σφραγιδομανιας κοπηκε το αλμπουμ το οποίο ντυθηκε στα γαλαζια για να ταιριαζει με τα χρώματα της βαφτισης,

Το εξωφυλλο

DSC_0224

 

Η εσωτερική πλευρά του εξωφυλλου με πληροφοριες για τη μεγαλη ημερα!

DSC_0227

 

Ειδική θεση για τις ευχες των γονιων και της νονας με τον αγαπημενο μου Edwin στη θεση του οδηγου

DSC_0230

 

Μερικές απο τις εσωτερικές σελίδες

DSC_0231 DSC_0232

DSC_0234 DSC_0236

DSC_0237

 

Παρόλο που λογω βαφτισης ειχα “πήξει” στο γαλαζιο, το σκαραβαιο μου τον ευχαριστηθηκα πολύ πολύ!

Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος!

2 σχόλια:

  1. πολύ γλυκό !!Με πολύ όμορφο λιτό εξώφυλλο !Μου έλειψαν οι αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Teleio to beetle.eyxomai na exeis polles polles paragelies na moirazesai mazi mas sto mellon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή