Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Fly high – DT layout for Memories Trend

Hello everyone!

Tonight I will show you my layout for Memories Trend using Prima Divine products. which I love! They dont call me Primadonna for no reason, lol!

fly1c

Products used

Crafty Power Tape - 20’'/6m in Dispenser

Uppercase Canvas Alphabet Stickers - Divine

Divine - En "L" Air

Divine - Epigram

Divine Roses

Grandma's Doily 

Perfect Pearl Mists Mint

Say it in Crystals & Pearls

With this layout I am participating in the Prima January PPP and BAP.

Kissez!

8 σχόλια:

  1. Υπέροχη σελίδα Βάλια μου!!!τι να λέμε τώρα!!!συγχαρητήρια και για το DT στο Memories trend!!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη σύνθεση Βάλια !!!! ^.^ Ευχαριστώ για την έμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρεις ποιο είναι το επόμενο βήμα τώρα, ε Primadonna? Δεν θα το πω!

    Divine page indeed!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Melenia μου πραγματικά δε μπορώ να φανταστω! Γιατι εαν υποθεσω που το πας, ειμαι ετη φωτος μακρια, οχι ενα βημα μονο! :)

      Διαγραφή
  4. Πω πω τι χρώματα και λεπτομέρειες είναι αυτά πάλι!!!! Δε χορταίνω να βλέπω τις συνθέσεις σου!!!! Υπέεεεροχεεεες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστική, από τις αγαπημένες μου, για να μην πω η καλύτερη! Μπράβο Βάλια, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστική, από τις αγαπημένες μου, για να μην πω η καλύτερη! Μπράβο Βάλια, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή