Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Scraps n Pieces War

Καλημέρα σε όλους!

Κυρήξαμε πόλεμο στο Scraps N Pieces Challenge Blog! Αποφασίσαμε να σας δειξουμε πώς μπορείτε να ερμηνευσετε ενα σκετσ αναλογα με το δικο σας στυλ και γιαυτο επιλέξαμε να ξεκινησουμε με δυο τελειως διαφορετικές προσεγγίσεις. Η μία clean and simple της αγαπημένης Αλίκης και η αλλη δική μου. Εδώ μπορείτε να δείτε όλη τη μάχη με δυο tutorial! ;)

Ορίστε και η δική μου κάρτα με μερικές συντομες φωτογραφιες.

Το σκετς:

Το sentiment: Thank you
 
Μαζευω τα βασικά υλικά μου. Φυσικά χαρτια 7dots απο την αγαπημενη συλλογη Thoughts Keeper και δαντελα, γινεται ρομαντικο χωρις δαντελα?


Κάνω distress με ενα ψαλίδι τις ακρες των χαρτιών και μελανωνω με το Gathered Twigs. Σφραγίζω πανω στο κεντρικο χαρτι για περισσοτερη ενταση.


Κοβω το chipboard frame στη μεση και το χρωματιζω με Blingz.


Ψεκαζω λουλουδια Prima με ελαφρυ ιριδιζον χρυσο για λαμψη.


Το χρώμα που περισσεύει δεν το πεταω. Ακουμπάω αναποδα πανω στο χρώμα την καρτα μου, πιεζω με τα δαχτυλα μου και έτσι "σηκώνω" το χρώμα σε τυχαια σχεδια με υφη μαρμαρου. Δειτε το πως γυαλιζει στη φωτο. Κι επειδη δουλευω ταυτοχρονα κι αλλο project, παιρνω bonus και λιγο soft teal απο τον προηγουμενπο ψεκασμο. :)


Χρωματιζω τα φυλλα μου και το Thank you με Inklingz. Το μονο που μου μενει ειναι να στησω την καρτα μου.



Έτοιμη!


Με την ευκαιρία συμμετεχω στην πρόκληση του Cardabilities με το παραπανω σκετς.
Εύχομαι να σας εμπνεύσει η μάχη!


3 σχόλια:

  1. Aπίθανη, Βάλια!!!!! Στυλάτη, αριστοκρατική, θηλυκή!!! Ευχαριστούμε για το tutorial!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν και το στυλ μου παει πιο πολυ με της Αλικης ,η δικη σου ερμηνεια για το ρομαντικο στυλ ειναι αψογη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful! Thanks for the tutorial!
    Thank you for joining us at Cardabilities!
    Lilian
    http://theleafstudio.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή